Safe en sound - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Sara Ketelaar - WaarBenJij.nu Safe en sound - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Sara Ketelaar - WaarBenJij.nu

Safe en sound

Blijf op de hoogte en volg Sara

09 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

9 januari 2014, 20:32 hier in Nieuw Zeeland. 08:32 in Nederland.

Na een vlucht van twee dagen ben ik helemaal geinstalleerd in het hostel (bijna dan, ik weet nog niet waar de douches zijn maar dat gaat helemaal goedkomen)! Ik moest overstappen in Dubai, Bangkok en Sydney. Al mijn vluchten zijn met Emirates dus dat is wel heel relaxed! Niet het standaard vliegtuig eten (je kon zelfs op de site kiezen uit dertig verschillende maaltijden) en leuke films. Ik heb er ongeveer vijf gezien. Wat ik dan ook de afgelopen twee dagen gedaan heb is zitten, een film aanzetten, een uurtje slapen (langer kan ik dat echt niet in een vliegtuig), nog een film aanzetten, overstappen en dit alles twee dagen herhalen. Lijkt relaxed, is toch vermoeiend! Vooral het tijdsverschil is vreemd. Toen ik uit het vliegtuig kwam had ik geen enkel besef van tijd of ruimte meer! Snel een bus gepakt en naar het hostel gereden. Wat fijn dat hier wifi is!

Ik heb nu een beetje rondgelopen rond het hostel (die toch best ver van het centrum ligt) maar ik moet zeggen dat ik Christchurch nou niet de meest opwindende stad vind. Er is een tijdje geleden een aardbeving geweest en dat is te zien! Veel afgebrokkelde gebouwen, veel nieuwe gebouwen, veel oude gebouwen (hele gekke stijl! Het leek een beetje op van die fantasy verhalen). Rondom het hostel zitten ongeveer zes fish

  • 10 Januari 2014 - 12:36

    Willy:

    Hoi Saar, super dat je toch gegaan bent, ondanks de 'trubbels' zo kort van te voren. Komt wel goed met jou, dat lees ik nu al tussen de regels door. In Nieuw Zeeland waren Bert en ik nog nooit, maar in Indonesië en Thailand, Sri Lanka, Maleisië, India, Singapore, China en Laos wel. Welke van deze landen ga je bezoeken? Geniet ervan, ik zal je blijven volgen. Ben wel wat jaloers op je! Hier alles goed. Mis Bert, maar goed, dat kan ook niet anders. Komt wel weer goed over een tijdje. Geniet van deze geweldige tijd. Liefs, Willy XXX

  • 10 Januari 2014 - 13:43

    Barbara Beukeveld:

    Lieve Saar, fijn dit reisverslag. Veel en vaak schrijven alsjeblieft, zodat we een beetje bij je zijn! Xxxxxb

  • 10 Januari 2014 - 13:44

    Barbara Beukeveld:

    Lieve Saar, fijn dit reisverslag. Veel en vaak schrijven alsjeblieft, zodat we een beetje bij je zijn! Xxxxxb

  • 12 Januari 2014 - 08:58

    Quint:

    HOI IK MIS JE EN IK WIL ALLES WETEN EN WE MOETEN SKYPEN EN IK HEB ZI VEEL ZIN STRAKS TE MEETEN IN OZ OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!
    Wauw ik zie er gelijk wel weer uit als een debiel op je blog.. Thalla
    APP ME ALS JE WIEEEFIEEEER HEBT!!!!
    XXXXXXXXXXXXXX

  • 13 Januari 2014 - 09:20

    Jenny:

    Hallooo Nieuw Zeeland! Hier Oostenrijk! Wat super goed dat je een blog bijhoudt! Voor jezelf voor later maar nu ook voor mij om mee te kunnen genieten! en leuk eerste stukje! Ik kijk uit naar je vervolg verhalen. Dikke lebber! XX

  • 28 Januari 2014 - 13:18

    Rine Veldkamp:

    Hi Sara,

    Wat een onwijs gave trip, tot nu toe!!

    Geniet ervan en keep us posted. Be safe and enjoy !!

    Liefs,

    Rine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sara

Vorig jaar heb ik de middelbare school afgerond en volgend jaar begin ik met studeren. Maar dit jaar neem ik vrij. Nadat ik een half jaar gewerkt en gespaard heb, gaat mijn reis nu echt beginnen! Van begin januari tot eind juni zal ik op reis zijn - deels alleen, deels met een vriendinnetje. Langer dan twee weken ben ik nog nooit van huis geweest. Het zal dus even wennen zijn! Maar spijt van mijn keuze om een reis te maken, zal ik zeker niet hebben!

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 8706

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 26 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: